tiistai 7. joulukuuta 2010

Boleromania

Olen ollut suoraan sanoen vähän laiska viimeisen kuukauden aikana kirjoittamaan tänne. Sinnikkäästi olen yrittänyt, mutta parin epäonnistuneen hihaparin jälkeen into lopahti. Pimeä talvi ja sitä rataa... Minulla on muutenkin tapana polttaa itseni nopeasti loppuun kaikkien projektieni kanssa. Mutta nyt uutta tuulta purjeisiin!

Viime kuukausina olen ollut erittäin työllistetty hääpuku-projektin kanssa. En ole varmaan aikaisemmin siitä maininnutkaan, mutta puku itse on ollut tekeillä jo useamman kuukauden. Toivon saavani siitä kuvamateriaalia tänne jossain vaiheessa, sillä siinä jos missä on oppinut paljon. Lupa pitää kuitenkin kysyä ensin puvun tulevalta omistajalta. Asia on TO DO -listan kärkipäässä:)

Nyt itse bolero asiaan. Olen jo piiiitkäään etsinyt pystyraidallista kangasta, mikä ikävä kyllä tuntuu olevan täysin kiven alla. Viime viikolla Eurokankaassa jälleen kerran pyöriessäni silmään osui mitä erikoisin, räikein ja mahtavin epilepsiaraidallinen (sisustus)puuvilla. Hintaa kankaalla oli naurettavat 1,90e/metri, joten pakkohan sitä oli ostaa. Päätin tehdä siitä sirkushenkisen boleron ja kynähameen. Bolero tuli valmiiksi heti viime perjantaina, mutta hame jäi vielä sille tielleen:P

Innostuin tämän mallin helppoudesta ja toimivuudesta niin paljon, että päätin tehtailla samaa sarjaa useammankin eri kankaista! Huomenna (toivottavasti) syntyy samanlainen kelta-mustaraidallisesta kankaasta. Ystäväni Inka innostui bolerosta lähes yhtä paljon kuin minä ja tilasi itselleen samanlaisen:)

Huomenna otan kuvamateriaalia kaavoituksesta ja muusta teknisestä puolesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti